Ik ben op zoek naar een voordelige energieleverancier. Kent u misschien een leverancier bij wie mijn jaarkosten onder EUR 42,85 zijn? Dank!

Mijn jaarverbruik is als volgt. Stroom -1100 kwh, gas - 36 m3. Ik heb alleen enkele meters. Mijn postcode is 1103 BG, huidige energieleverancier is Energiedirect.

EUR 42,65 heb ik berekend via www.energieprijzenvergelijken.com
Dank!

Toegevoegd na 49 minuten:
EUR 42,85 is inclusief een eenmalige welkomstpremie.

11 jaar geleden
in: Wonen
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
JAARkosten onder de 42.85?? Dan heb je ergens toch een rekenfoutje gemaakt.
Utrecht
11 jaar geleden
Je bedoelt 42,85 per MAAND zeker?
Ik denk niet dat je betere reacties krijgt dan wat je zelf berekent op vergelijkingswebsites (als je zelf noemt)
Wouter2011
11 jaar geleden
Nee, per jaar. Reken het zelf na met mijn gegevens via http://www.energieprijzenvergelijken.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou iets gaat er fout volgens mij, ik woon alleen en ben energie zuinig en ik betaal al ruim € 100,- per maand. 10 jaar geleden betaalde ik 80,- per maand. Dus iets klopt niet aan jouw berekening
Wouter2011
11 jaar geleden
Ik heb mijn berekeningen via 6 verschillende sites gedaan. Het hoogste bedrag was EUR 136 per jaar. Mijn jaarverbruik is 1100kwh en 36 m3.
Cryofiel
11 jaar geleden
Die 36 m3 is extreem weinig. Voor een eenpersoonshuishouden zou het WATERverbruik wel eens 36 m3 kunnen zijn - maar dan alleen als je heel zuinig bent met water (geen tuin sproeien, kort douchen). Volgens gaslicht.com is het gemiddelde jaarverbruik aan gas 1400 m3 voor een eenpersoons huishouden. Nu vind ik dat erg veel - maar 36 m3 is onrealistisch laag.
Wouter2011
11 jaar geleden
Het is geen water- maar gasverbruik. Mijn gasverbruik is hoogstens 3 m3 per maand. Dat schrijf ik maandelijks al twee jaar op. Dus hoogstens 36 m3 per jaar...
Cryofiel
11 jaar geleden
Hoe houd jij je appartement warm dan? Stoken de buren zo hard dat jij niet meer hoeft te stoken? Of verwarm je middels stadsverwarming, dus niet via gas?
Wouter2011
11 jaar geleden
Stadsverwarming. Mag ik nu misschien een antwoord op mijn vraag? :-)
Cryofiel
11 jaar geleden
Ah, zeg dat dan meteen! Dan is jouw extreem lage gasverbruik tenminste begrijpelijk, en zitten wij niet meer met vraagtekens in onze ogen.
Wouter2011
11 jaar geleden
Volgens mij staat het duidelijk in mijn vraag dat mijn gasverbruik 36m3 per jaar is.. Mag ik nu een antwoord op mijn vraag? :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog lager dan 42,85 per jaar? Knieperd!
Cryofiel
11 jaar geleden
Wouter, ik probeerde erachter te komen of de gegevens klopten, of je misschien niet een vergissing hebt gemaakt. Gewoon eerst even kijken of de uitgangspunten wel juist zijn, dan pas een antwoord geven. Ik begrijp dat je daar geen prijs op stelt. Mijn excuses voor het feit dat ik probeerde mee te denken. Ik zal je niet langer lastig vallen.
Wouter2011
11 jaar geleden
Dank voor het needenken. Er zijn geen excuses nodig. Info over een voordelige energieleverancier is genoeg :-)

Antwoorden (1)

Als de door jou gegeven cijfers correct zijn, zou ik maar ophouden met zoeken.
Voordeliger kan echt niet!

Toegevoegd na 8 minuten:
Met jouw gegevens en er van uitgaand, dat je een klein gezin
hebt, kom ik tussen 980 men 1375 euro per jaar uit. Reken het toch maar eens na!

Toegevoegd na 30 minuten:
Actie Groen Vast t/m 30-09-2013
Actie Gas Vast t/m 30-09-2013
Groen
Grijs
Vast
12 mnd.
€ 42,85
(van € 342,85)
Aanvragen
Welkomstpremie € 300 & actietarief voor stroom en gas.
Meer info
Actie Internetvoordeel Vast Eco tot 01-10-2013
Actie Internetvoordeel Vast Gas tot 01-10-2013
Groen
Grijs
Vast
12 mnd.
€ 84,75
(van € 284,75)
Aanvragen
Welkomstpremie € 200.
Meer info
Actie VastePrijs Stroom 1jr.
Actie VastePrijs Gas 1jr.
Grijs
Vast
12 mnd.
€ 122,73
(van € 272,73)
Aanvragen
Welkomstpremie € 150 & actietarief voor stroom en gas.
Meer info
Actie Groen Vaste Prijs 1jr.
Actie Gas Vaste Prijs 1jr.
Groen
Grijs
Vast
12 mnd.
€ 136,33
(van € 316,33)
Aanvragen
Welkomstpremie € 180 & actietarief voor stroom.
Meer info
Actie Stroom Variabel 1jr.
Actie Gas Variabel 1jr.
Grijs
Variabel
12 mnd.
€ 150,67
(van € 280,67)
Aanvragen
Welkomstpremie € 130 & actietarief voor stroom en gas.
Meer info
OXXIO Pakket A t/m 30-06-2013 (800 kWh)
OXXIO Gas Pakket A t/m 30-06-2013
Groen
Grijs
Vast
12 mnd.
€ 176,05
(van € 246,56)
Aanvragen
Meer info
Essent Stroom Helemaal Groen Variabel
Essent Gas Helemaal Groen Variabel
Groen
Variabel
12 mnd.
€ 212,08
(van € 302,08)
Meer info
Actie Groene Stroom Vast 1jr.
Actie CO2 Gas Vast 1jr.
Groen
Vast
12 mnd.
€ 214,02
(van € 364,02)
Aanvragen
Welkomstpremie € 150.
Meer info
Actie Stroom Vast 3jr.
Actie Gas Vast 3jr.
Grijs
Vast
36 mnd.
€ 221,08
(van € 287,74)
Aanvragen
Welkomstpremie € 50 voor stroom.

Welkomstpremie € 150 voor gas.
Meer info
Actie Zeeuws Groen Vast 1jr.
Actie Gas Vast 1jr.
Groen
Grijs
Vast
12 mnd.
€ 222,74
(van € 287,74)
Aanvragen
Welkomstpremie € 15 voor stroom.

Welkomstpremie € 50 voor gas.
Meer info
UnitedConsumers Stapelkorting Groen 3jr.
UnitedConsumers Stapelkorting Gas 3jr.
Groen
Grijs
Variabel
36 mnd.
€ 246,09
(van € 299,43

Toegevoegd na 31 minuten:
Je krijgt overal een eenmalige welkomstpremie, dat moet je niet meetellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wouter2011
11 jaar geleden
Mijn cijfers zijn correct. Reken het zelf na. Voordeliger kan altijd :-)
Wouter2011
11 jaar geleden
Ik woon idd alleen. ik heb mijn berekening via verschillende sites gedaan. Het hoogste bedrag was EUR 136. Hoe en waar heb je EUR 980 gekregen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is eenmalig, omdat je een welkomstpremie van 300 euro krijgt. De feitelijk laagste prijs bedraagt dus 342,65 euro.
Wouter2011
11 jaar geleden
Fijn dat je ook EUR 42,85 hebt gekregen. Het gaat me idd om eenmalig. Je moet elk jaar overstappen. Ook de Consumentenbond adviseert het.
Wouter2011
11 jaar geleden
Kun je misschien ergens minder dan EUR 42,85 vinden? Dank!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom ga je in godsnaam moeilijk doen om €42,85? Als je al die tijd dat je hiermee bezig bent had besteed aan bedelen op straat had je het geld al lang terugverdiend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misplaatste zuinigheid misschien?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft vraagsteller naast de stadsverwarming nog een gasstel waarmee hij dus een heel laag verbruik heeft (omdat hij alleen gas gebruikt om te koken). De rekening van de stadsverwarming komt nog naast de overige energierekening. Lieve vraagsteller, ik denk dat er zo weinig mensen in jouw situatie zitten, dat we slecht antwoord op je vraag kunnen geven. Dus zoek vooral verder en laat ons weten als het gelukt is.